21.09 - Wazzup ?

Åkte hem från Victoria vid 14 sen handlade jag lite med mami
och så var vi hemma vid halv 16 och började fixa med maten.
Sen slockna jag vid tv'n till kl 18.15 typ ;) skönt! Men ah, sen
duscha jag och fixa i ordning mig, så nu sitter jag här och är
lite smått tpl ifall ingenting händer ;o men kanske ska åka med
Kith in till stan sen ifall han ska in :) så får jag se vad som händer,
kanske ska träffa lill Hanna eller ngt ;> men det visar sig. Bara
jag slipper vara hemma så är jag happy alltså ;o
Nu kommer lite cambilder från tonight!
Btw, har ingen mascara eller ögonskugga så ser lite smått tierd ut (a)

















Do you want my number ? You cant have it ;)


Your comments pussie
22:08:11 ~ 2010-02-26
Mitt namn; viccan

SÖÖÖÖÖT :D utgång i morgon ?

Min blogg; http://victoriaaoscarsson.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback