21.15 - Bloggidish

Kom precis hem från farmor&farfar, har inte målat men var
dit och pratade om Skottland resan - som är under samma
tidsperiod som ccw i Rättvik, alltså 29/7 - 5/10 :( värdelöst.
Men fortfarande hur många gånger åker man till Skottland
bara sådär och hur ofta gifter någon sig liksom ;> men jaja.
Jag får väl helt enkelt överleva.. antar jag..

Blev inte mycket bloggande today för att jag inte orkade att
ta upp datan från golvet, sätta i sladden i kontakten och att
öppna skärmen ;) haha - latis ? Jau! Men var iallafall till stan
med mami, åkte dit vil 11 och kom hem runt 15. Köpte lite,
eller ah, rätt mycket saker ;) typ 4 nya kuddar - nu har jag
12st i sängen - och lite "flytta-hemifrån-saker" - very najs!
Börjar klia i fingrarna, vill flytta nu direkt. Sen har jag inte
så stor koll på allt annat ;o ni vet, jag har fått så mycket så
att jag glömmer hälften av hälften och bara virrar runt med
resten i massa Ikea- påsar ;) typ. Miemiemie! Sen när jag
plockat med allt jag köpt iallafall, så började jag städa lite
smått. Men känner verkligen att jag behöver städa mer än
vad jag gjort hittills :s jag fattar inte, jag är aldrig hemma
men ändå blir det så stökigt när jag väl kommer hem :s
Wierd!

Men nu ska jag kika klart lite, sen funderar jag på att chilla
lite i soffan eller sängen och eventuellt vänta på lill- Robin ;>

Rawr!

Your comments pussie