21.43

Usch, kanske borde gå och lägga sig snart.. riktigt trött alltså!
Men får lite sovmorgon imorgon, så hoppas att mitt hår inte
sviker mig inatt så att jag slipper att duscha håret imorgon :o
haha, chill. Men alltså seriöst, jag har inte planerat någonting
i helgen, så ni som vill kan röva med mig någonstans, men
fårse om jag ska göra något med Robin imorgon ;o annars så
har jag ingenting planerat..

S å  v a d  h ä n d e r  f ö r  e r  i  h e l g e n ?

Your comments pussie
07:08:23 ~ 2010-02-12
Mitt namn; knarkmyr

Jag hör av mig ikväll så kanske vi kan ses?<3

Min blogg; http://idaevamaria.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback