21.50 - Boooring

Måndagens pics;


Här har ni cuttarn! Alltså seriöst, jag är så röjjd hela tiden så har ingen
koll på varken mig eller glaset.. igår välte jag ut en ruta ut fönstret för
att jag skulle fixa kit'et på den andra rutan (a) men som sagt.. cuttarn!


Duktiga Bino :) men hörru, du måste komma till skolan och jobba med
mig :o det har verkligen inte gått bra utan dig idag alltså..


Yaaay, ni ser ju själva right ?


Wooooorkouut baby, workout!

Tisdagens pics;


Cuttarn - once again. Fast det här är bara liiiiiiite av denna veckas och
förra veckans cutningar alltså :s förstår inte problemet riktigt..

Ja, jag vet väldigt booooring pics. Men liksom vad gör man inte för era
ögon liksom. Som om ni vill sitta och läsa min blogg utan att få se ngt
fun at all typ :s nej, så mjau ;)

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0