22.13 - Ett år sen..

För ett år sen gjorde jag slut med honom.
För ett år sen fick jag en spricka i handen.
För ett år sen vändes mitt liv upp och ner.
För ett år sen hatade jag mig själv mest utav allt.
För ett år sen förändrades att på en liten sekund.
För ett år sen förlorade jag dig.
För ett år sen förlorade jag allt.
Det som hände för ett år sen, skulle aldrig ha hänt,
det borde aldrig ha hänt och det är den sämsta dag
i hela mitt liv - hittills. Jag ångrar varenda sekund
den kvällen. Jag kommer förmodligen aldrig glömma
allt som hände då, jag förlåter fortfarande inte mig
själv för att ha sagt de där orden. Jag vill vrida tillbaks
klockan och göra om allt, varenda ögonblick :/ förlåt.

Du och jag var perfektast tillsammans, ingen annan är som vi.
- jag saknar dig, jag saknar oss!

Den 16e februari förblir ett äckligt datum och en ytterst
dålig dag för mig.. men idag för 1½ år sen, så började
ju allt gå utför, så det som hände för ett år sen kunde ha
hänt när som helst, det liksom låg på kanten och bara
väntade på att någon skulle ta "intiativet" till nästa steg.
Men jag hatar det.

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0