22.16 - Kom på en sak..

.. Malin is back!
För er som känner mig så vet ni ju att jag brukar avsluta varje helg
med ett tiotal nya blåmärken + de från veckan/helgen innan ;) men
ah, nu har jag inte haft några (kanske 1-2) sen typ i slutet av året :o
och jag har varit helt förvirrad och saknat ihjäl de - i och med att de
är en del av mig.. Men vet ni ;) dom har kommit tillbaka :D och jag
är "mig själv" igen! Lovely! Så för ngn helg sen slutade det med att
mina armar var fulla av blåmärken typ som att dom slitit tag i mina
armar (du vet Ida, när vi var ut på Kalas på onsdagen och döda dan
efter) ah och sen har jag haft as ont vid armbågen sen typ förra
veckan någon gång och nu, efter flera dagar har det kommit feta
blåmärket ;o but i like it! Nu verkar jag röjjd i huvudet, men liksom
om jag har haft så hela sommarn och halva hösten så blir man van
och det blir en del av en själv. Mjau snäckan!


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0