22.58 - Pallante

Förstår verkligen inte folk ibland :s liksom palla, börjar man
snacka skit om sina såkallade "bästa vänner" så finns det
ingen anledning till att vara vän med personen, svårt ? Inte
det minsta enligt mig :s drygt! Trodde verkligen inte att du
snackade så mycket om både mig och charles som du tydligen
gör :s vad är felet ? Du behöver inte umgås med någon utav
oss om du ska hålla på så. Förstår du inte att saker kommer
fram iallafall ? Du fyller snart 19 men det börjar bli tveksamt
alltså, för du beter dig som 13 - 14 - när vi andra betedde oss
så, du vet vi har varit där förr. Desperat ? Avundsjuk ? Utanför ?
Liksom vad är grejen ? Du kan ju tala om det för mig för jag
vet verkligen inte varför. Men liksom jag och Charles är lika
tighta som våra pussies så det kommer fram, tyvärr! Men jaja,
ditt liv och dina val - men jag lovar dig att jag inte tänker ställa
upp för dig när du är sådär. Get used to it.

Your comments pussie
23:21:28 ~ 2010-02-03
Mitt namn; Viccan

:o waaaaaaht

?!?!?! smsa i morgon om vem och vad !!!!!!!!!!!!!!


Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0