20.55 - Min helg

Fredag;
Gick i skolan hela dagen - duktig! Körde bodyshape på idrotten
- väldigt najs! Så nu har jag feta, vältränade bodyn.. huh ;) men
ah. Lite smått skön träningsvärk dagen efter måste jag säga.
- loveit!
Efter skolan så åkte jag hem, sov lite sen skjutsade pappa mig
till Viccan. Så stekte lite tills klockan typ var 20 - 21 då vi fick
lite smått panik när vi insåg att klockan var så mycket - på en
fredag.. haha! Skulle egentligen till Märsta på fest hos en kille,
men sen slutade det med att vi betala 200:- för att komma hem
till Conny i Gottröra :) lite smått konstigt folk där till en början,
men sen drog dom vid 00 och vi (fem) fortsatte röjja runt lite.
Funnyfunny! Slutade med att jag fick sova i typ världens kallaste
rum vid halv 05 och fick kramper i benen hela natten pga att det
var så kallt :/ usch! - Precis som när jag sov hos dig, Sandra..

Lördag;
Menmen, vaknade vid 11 av ett sms från Viccan som låg på
våningen över ;) så gick upp - vilket gjorde det jättevarmt och
jag slutade frysa, hah - och väckte henne ordentligen, sen gick
vi in och kikade på film, det blev Paranormal Activity - igen och
Viccan skrämde skiten ur mig efteråt ;) maha! Sen vaknade
Conny och då var det bara han, jag och Viccan kvar där hemma.
Så vi kikade på en till film, Män som hatar kvinnor och kikade
klart på den och Conny var as sötnosig mot oss :} hihi! Mer om
det orkar jag inte ta.. Menmen, vid 16 åkte vi hem till Gary, där
några andra var och kollade om ngn skulle med till Max och käka,
det blev bara Glenn ;> så åkte in till stan och sen fick vi skjuts till
Viccan och Conny var lite sötnosig igen :D haha! Gyylligt! Men jaja,
jag stannade hos Viccan ett tag sen fortsatte jag resten av lördagen
med lill Ida, Hanna, Kalle, Mackan, Kith och Kenny ;> mjaumjau!
Och efter ett tag hämtade vi Viccan också som var totaly tpl på sin
pappa och Kakakarin.. Men lalala, röjjde med dom sen hade jag
och Kith väääldigt trevligt samtalsämne påvägen hem ;) hahaha!



Söndag;
Vaknade vid 11 och började städa, två timmar senare var jag klar!
Då hade jag städat klart hela min övervåning - najs! Jaja, men vid
15 typ ? Så kom Robin hem hit och vi tönta oss lite sen åkte vi ner
till Alundabigcity och handlade mat till kvällen - tacos, skoja inte gott!
Mihu, sen myste jag bara med honom resten av kvällen! Hihu, sen
sov vi här och jag fick skjuts till skolan på måndagen - det gillar vi!

Sen måndag och tisdag äre inte så mycket fun som jag kan berätta
om så antar att det är ovärt att skriva om det också ;) hah!

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0