10.27 - Fredags pics


Fr.v ; Elin, Johanna, Edina, Sabina, Ellen, Matilda, Elin, en
liten Stina, jag och Ida längst fram och mest ivägen ;)


Fr.v ; Edina, jag, Matilda, (Stina, men hon syns inte), Elin, Ida och Johanna


Jag med rosa strumpor, Ellen med tunna stumpisar och Stina
med "tjockare" strumpisar.


Ellen och Elin


Det skulle vara en bild på mig och snygg Elin, men sen kom
Ellen, Elin och Johanna och förstörde hela bilden ;ooo


Fr.v ; Ida, Johanna, söt- Sabina, Ellen och Elin


Maja och jag - snygg jag är i håret alltså!


Hanna, Viccan, Maja och jag - seriöst kolla bilden :s den är helt fuckad!
Hanna ser ut som världens bredaste och kolla mitt huvud :s ser ut som
ett jävla ägg :s fattar inte vad kamerakillen höll på med right now :s
PUCKO! Så egentligen fin bild, blev så ful så fort.

S l u t  f ö r t i l l f ä l l e t  ;>

Your comments pussie
12:02:01 ~ 2010-02-23
Mitt namn; snadaristhashit

haha kolla din hand me på sista bilden ;p very fun bild maha :) <3

21:18:47 ~ 2010-02-23
Mitt namn; Me, myself and I

Ja, alltså vilket jävla pucko! Hahahaha!

Min blogg; http://bitchan.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback