19.44 - Veckans pics

E r a  e f t e r l ä n g t a d e  b i l d e r  s o m  n i  h a r  t j a t a t  s å  m y c k e t  o m  a l l t s å ;o

M å n d a g ;


- totaly mysigt väder i måndags,
då när jag vaknade sisådär runt
halv 09 i Robin's mysiga säng (a)





















T i s d a g ;


- spenderade slutet av dagen med
lilla Bino och Idahoe på Arken Zoo,
hah! Så kommer några pics därifrån.




- Micke's längenhet, så jealous på honom!














O n s d a g ;


- var till Thuns på morgonen som sagt
och då råkade jag bli helt galet in love
i dessa bäbiskläder, usch - jag kan inte
låta bli att säga det men jag längtar!
Men kolla så söööta och tussiga :}






- satan så snygg jag är - haha ;)
nej men syftade lite smått på den
rosa typ as feta Fred Perry tröjan.
Fyfan, geeeeeeeeee mig!





- gymmet in action..


T o r s d a g ;


- gÿll utan mascara och ögonskugga alltså ;)


D o n e  w i t h  p i c s  n o w  p u s s i e s !  E n y o j  ;)


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0