19.20 - Dagens pics

Sådär, nu ska jag iallafall berätta mer om min dag..
precis när jag slutade så smsade Robin och frågade
om jag ville ha skjuts hem och det ville jag såklart!
Hihi, så tog bussen till station där han hämtade mig,
sen åkte vi till Gränby en stund - bara för min skull
:D haha, och kikade lite i affärer och jag hittade ju
såklart massa jag ville ha (a) - som Robin betalade
(a) men ah, han får väl money imorgon i guess..
Hihu, men jaja.. sen gjorde vi inte så mycket mer,
åkte hem till my place och typ sov (a) haha! Slänger
ut dagens bilder iallafall, dom är ju inte hur fun som
helst men still alltså.. ;)


För er som inte ser - vilket borde vara.. ingen - så är den en pizza.
Med pepperonikorv, långa ostgrejs, rund skinka och ah, inget mer..


Bino totaly inne i den ;o


Alltså, är vi tpl eller ? Palla :}


Lilla Bino änd de korvv


Haha, så söööt :D


Mh, ja.. vi har glas nu.
- Elin, Matilda och Mattson


Ellen och Tommy


Haha, vi är så klockrena! Båda skär sig på glaset, precis samtidigt
och på samma finger.. alltså hur lyckas vi ? ;)

Men det här får räcka alltså..

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0