00.50 - I give up

Fyfan jag dööör av trötthet! Ögonen vill inte hålla
sig öppna mycket längre och jag har sjukt jävla
ont i huvudet. Så nej, jag skippar nog några min
och kilar i säng istället ingen är ju ändå social..

Btw, träffade min Hanna Peaceman tonight också!
Jag och lill Hanna smög dit och knacka på rutan när
vi + David och hans lillesyster var ute med doggen
;) hihu, lite små fun att träffa dig i och med att det
alltid blir hundra år mellan varje gång :/ i l y!

Men GONATT små wannabe porrisar! Nu kilar jag :*

Your comments pussie
01:34:35 ~ 2010-01-05
Mitt namn; EN MASJÄVEL

den 12 jan börjar jag så det är lite kvar ändå :P



hände under tisdagen då?

Min blogg; http://mandyego.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback