02.36 - Jåbinn :*

Robin ska brumma over {nej, det ska inte vara något ö}
hit now. Nana, jag slipper sova själv. Yaaaay! Usch, ska
börja tagga tills imorgon, men min hals dödar mig och
låter mig inte bli frisk - jag undrar vems fel det är :ooo
Men ah, enligt vissa och Bingo själv, så skulle han inte
komma imorgon, men enligt personalen på Kalas, så ska
han tydligen be there anyway.. så man kan ju hoppas
för det är ju liksom a dream come true, verkligen! Wej!




Men snart ska jag krya i säng med gos- Robin, det slår fan allt x 100.
Sug på den ni, små pussies ;) jag vet att ni hade velat vara i mina
kläder.. nej, jag menar kropp just då ;) men som om ni inte alltid vill!
Totaly mys, så nattinatti!


Your comments pussie
02:47:58 ~ 2010-01-06
Mitt namn; jennifer

svar: haha fan äckligt stora var dom ju och gamlingar.. helt sjukt

Min blogg; http://ruckis.blogg.se/
13:17:19 ~ 2010-01-06
Mitt namn; .

Kan garantera dig att Bingo Rimér inte kommer till Uppsala ikväll. Allt annat är skit snack!


Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback