03.43 - Hatarmigsjälvenormt

Lyckad kväll.. not -_- eller ja, till en start och rätt mycket
annars, men som sagt min Ida har rätt, allt handlar om att
glömma - för det blir aaaaldrig bättre. Nu saknar jag Ida
faktiskt :/ jag är smått drunk och vill att hon ska vara här
och trösta mig :(( åh, jag saknar dig vännen! Hoppas vi
ses imorgon! Eller de blir ju idag. Men åh :'/ egentligen
borde jag lyssna på dig alla gånger, precis som när jag
försöker få dig och lyssna på mig about you know what.
Jag fattar inte vad det är jag försöker gå på hela tiden.
- Rrrrrrr, har gjort bort sig.. igen..
- Jag har fått ont i svanskotan.. igen..
- Jag tycker att det är drygt att komma hem när allt är tyst.. igen..
- och till sist, jag borde inte gå ut på VIP.. igen..

Jag blir så less på mig själv, jag pallar inte att jag ska gå
på allt ditt snack. Vafan! Nu ska jag trösta mig själv och
dricka vatten och kika på sista delarna av julkalendern :(
tyck synd om mig nu små bajsisar. Jag kan ju glädja mig
med att allt annat sällskap var gooddiiee! Träffade bl.a
Mööörtin {you know Maja ;)} tonight. Lite små fun, satt i
bak med honom all the way och vi hade liksom serious talk..
Men jaja. Hoppas eran kväll blev mer lyckad än min..
Jag är hungrig :ooo

Your comments pussie
00:37:33 ~ 2010-01-08
Mitt namn; Idahoe

Va gullig du är (a)

Love you gumman <3

Min blogg; http://idaloov.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback