12.54

Gomorgon sötnosar!
Jag blev väckt imorse vid 05.20 och insåg att jag verkligen
inte pallade skolan idag ;o plus att jag har ont i halsen, inte
har sovit så mycket inatt och för att jag skulle behöva gååå
till bussen imorse för jag skulle aldrig hinna duscha och allt
och åka med mamma dit vid halv 7. Så jag tog en toast och
gick upp och la mig igen i hopp om att jag skulle kunna sova
igen trots att jag varit vaken i 15min. Men jag somna om, fast
det tog ett tag.. menmen, har haft massa wierd dreams senaste
tiden, alltså inte jättekonstiga men typ ah, skitsamma :P ska
iallafall kika om jag har någon jacka att sälja till lill Ida Knarkis
har en som jag vet nu, men ska kika lite mer snart för just nu
orkar jag inte. Hm, får lägga ut lite shiet som jag inte vill ha
kvar här på bloooogggeeen någongång ;) för de platsar inte i
min garderob längre ;o haha. Men tjingis så länge :*

Justja, jag träffa som sagt Viccan och Johanna igår ;) haha,
lagom drunk. Men fullast var ju Hampus Boholm, verkligen!
Spååårade små barn!
Tillbringade iallafall kvällen med Maja {och lite Johan och hans
syskon Madde och Jocke - han var lite smått jobbig där ett tag
när Johan och Madde dragit, haha ;) men ah.. } det var iallafall
fun i och med att jag inte har träffat dig på lääänge!

Your comments pussie