13.49 - Gårdagen

Fredag;
Blev hemma från skolan today också ;o så fick sova!
Lagom skönt, men iallafall.. mamma kom hem vid 13,
så jag fixa mig lite snabbt och följde med henne in till
staden vid 14. Kom hem runt 16.30, duscha och fixa
mig, åt lite sen tog jag bussen till stan, sen 1an hem
till Stina med henne och Ida, där Elin, Sabina & Ellen
var. Gjorde inte så speciellt mycket ;) sen kom fyra
andra - som gick efter a while again.. sen gick Elin till
ngn booooyy och vi andra satt och funderade lite på
våran studentskiva som vi ska ha med de andra bygg
klasserna den 12e eller 13e maj ? :o Men aja, ni vet
att man har ett sidenband iallafall där det står {brukar
iallafall} "Klassens .." haha lovely ;) men iallafall, vi
satt och försökte komma på lite till de i våran klass,
lyckat måste jag säga ;) och nej jag säger inte mer
än - Vem vart klassens sexy bitch då ;) haha, men
nej, man valde inte åt sig själv to bad ha ? ;)
Jaja, åkte hem med 00.15 bussen sen gick jag hem
helt alone :o innervägen! Jag klara mig totaly, trots
att jag höll på bajsa ner mig en gång (a) haha! Men
alltså jag hade precis gått förbi några hus, sen efter
det så blir det typ scary :o och när jag precis tänkt
"nej men det är rätt chill och ljust ute" så kom en
smäll, precis som att någon sköt en raket långt borta
men ändå :o skoja inte vad rädd jag blev, haha! ;)
Sen låg jag bara i soffan och dega och spela Master
Mind med pappa - haha.. han skratta åt mig för att
jag var såååå dålig ;o alla är så elaka i min family!
Mamma har liksom mobbat mig hela veckan, jag
förstår inte why :o haha! Men jaja, nu ska jag leta
vidare efter kvällens festligheter ;)
Pusseliepuss så länge!


Your comments pussie
14:20:09 ~ 2010-01-16
Mitt namn; Idahoe

I know "/ men jag har inte vart det på ett tag nu :P

Min blogg; http://idaloov.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback