13.49 - Trött

Hihi, Robin var totaly mysig igår och låg typ och pilla
på mig hela kvällen :} började som sagt att kika på
Never back down tills jag blev för trött och insåg att
jag inte skulle kunna somna till filmen för att den var
alldeles för intressant ;) haha! Sen vakna jag till och
från hela natten av att Robin slog i knät i elementet
typ ;o och typ skrek "ååååååååååååååååååååååååh"
hahaha, så då kändes det som att jag fick skulden
som vanligt, så jag vände mig om och flytta ut (a)

- Aaaaaaaj aaaaaj, kapten!
- Jag hör er iiiinteee ..
- Aaaaaaaaaaaj aaaaaj, kapten!
- Veeeeeeeeeeeeeem bor i en ananas djupt i det blå ?
- Svampbob fyrkant!


Jaja, idag så gick jag upp 06.20 - skönt! Åkte med
Robins mami till stan vad 08, så hann typ preciiis till
skolan innan vi hade Våtrums provet. Menmen, det
gick sådär.. fick iallafall smsa Robin lite om hjälp i
och med att han hade ett av papperna (a) duktig!
Sen sparde jag lite i taket i mitt och Ida's rum i och
med att vi gör "dusch- hörnor" för att prova på. Så
blev klar vid 10 och gick och träffade lill Ida, Hanna
tpl, Simon och Mange ;> sen gick jag och "stor" Ida
till våran skjuts - hennes pappa - haha! Och åkte
runt till några affärer, sen tog jag 11.20 bussen home!
Så nu sitter jag och steker i soffan med min lilla käät
Busan som ligger slickad mot mig och datan -.-' hah.
Snart kanske Robin kommer och joinar oss ;> mjau!
Nu ska jag vila, i'm fucking freaky tierd |-)
Tjingelingis så länge puss's

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0