14.30

Usch, less jag blir -.-' mamma och katterna väckte mig
vid halv 7 - ah, halv 7 imorse :s  p a a a a l l a a a a a!
Alltså seriöst ? Åt frukost och låg i sängen tills klockan
blev typ halv 10, då äntligen somnade jag igen.. Sen
vakna jag nästa gång typ tio i 13. Härligt, fast hatar att
sova bort hela dagen :/ så ovärt. Klockan är liksom
redan halv 15 - intekul! Så vad händer idag ? Hm..

Åh, blir så jävla less.. jag har inte fått in mitt studiebid-
rag än ens :s lyckat! Ingenting är som jag vill att det
ska vara -.-' vadå bli less ? Fittsaker!

Jag har verkligen inte vaknat på rätt sida idag, så sug!

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0