15.40

Hallulu små porrisar ;)
Min dag började vid 12.50 typ, så jag och Robin gick upp
och käkade frukost sen skynda vi oss lite för att pappa
skulle åka och handla, så Robin åkte hem och vi åkte till
Ica. Sen när vi kom hem så började vi direkt med maten.
A H A R U U! D U K T I G  J A G  Ä R  A L L T S Å  :D
Vi gjorde lasange och jag fick göra min egna i och med att
jag aldrig gillar deras konstiga mat. Men jag fick krydda och
så, så det var ju jag som gjorde allt perfekt ;) haha jaja..
Menmen, fårse vad jag hittar på idag. Jag är ju som sagt
inte riktigt frisk så det visar sig alltså ;) lovely!

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0