15.58 - Äckelfitta

Fyfan så jävla less jag blir, jag är så jävla arg seriöst
det var fan länge sen som jag var såhär jävla pissed!
Skulle kunna slå sönder någon när som helst. Äckligt!
Men en sak kan jag ju säga ;) i'll be watching you..
Evileye, evileye, Ida time for evileye! Dessutom hans
fula tjej kan jag ju lacka sönder på.. haha, lite mer
min styrka. Hahaha! Nej men fitta seriöst.. min lilla
bäbiskorv ser seriöst ut som om han precis kommit
hem efter en skönhetsoperation, ni vet när ansiktet
är helt svullet osv.. Fyfan! Pallar inte skriva mer just
nu, lackar sönder!

Your comments pussie
16:24:31 ~ 2010-01-17
Mitt namn; Anonym

schöön du e fjurttis

17:18:08 ~ 2010-01-17
Mitt namn; Me, myself and I

I know ;) jag är skön i alla olika ställningar ;)

Min blogg; http://bitchan.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback