16.20 - Baby

J a g  h a r  e t t  s v å r t  v a l  a t t  g ö r a  t o d a y . .
- o c h  j a g  g i l l a r  d e t  i n t e!
  ♥

Ska det här bli slutet på det vi hade för en stund ? Ska vi gå
vidare och liksom glömma alla minnen och glömma oss två ?
Ska det bli sista gången jag kallar dig tusse och bara glömma
våra planer både nu och för framtiden ?


Om jag ska vara ärlig så visst jag vet inte vad jag känner för
dig längre, jag vet inte riktigt vart jag har dig och jag måste ha
tid för att tänka - för att komma fram till vad jag egentligen vill 
både med dig och med oss. Usch, i don't like this part - not at all!
Åh, jag vet ingenting just nu. Jag pallar inte sånt här :/  ♥

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0