16.34

Nu har jag duschat, ätit och snart ready for tonight ;)
Ska till Viccan till att börja med, sen vidare somewhere
else. Men ska åka till Viccan innan 19 typ iallafall ;)
Mjau, kissikissi! Så vad ska ni göra tonight flickor ?

Just nu kikar jag lite på Are you smarter than a fifth..
sen ser jag inte mer vad det står :D och jag kan inte
stava till resten av texten, hahaha faaaail alltså! Men
skulle bara säga att det är kind of drygt att se det..
- alla vet ju att jag är smartare än de hah ;) eller vad
säger ni ? Haha som senast igår "men Malin, nu är du
sådär blond igen" ;) haha lyckad jag är!

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0