16.41 - Veckans pics.. hittills

Slänger in några av veckans pics, så att det inte blir hur
mycket som helst sen ;o men ah.. inte så very fun alltså..


Blev liksom tvungen att ta ett pic i söndags när jag tvätta två maskiner ;)
haha, är lite smått happyface på mig själv, det var ju typ 3-4 månader sen.


Ida är looooooost! Hahaha, vi var ju som sagt vara max 6st i klassen igår
och då kan man ju alltid play nunna som Idahoe! Hm, ja.. normalt vare ja..


.. sen åt vi brända popcorn :oo ah, ni kan ju själva se huuur brända :s
Seriöst, alla i mitten var svarta som en niggah.. dessutom kan man ju
tro att snusk LG är på gee att smeka mina legs +o( uahhk!


.. och sen lekte Idahoe själv med mobilen ;o antar att
hon tog ett pic on my boooooooooooyfriiieeend ;) rawr!


På bussen hem skulle jag och Robin leka smarta, som ni ser
lyckades vi ju .. inte ;o haha! Och Robin med sina super skills
och allt. Nej, det är inte min hand, jag har inte pojkhänder ;o


Mamma var söt och köpte lite rosa stuff till mig ;> mihu!


Fick också en rosa/vit matta att ha i hallen uppe i och med att jag har
hela övervåningen för mig själv så kan jag ju behöva ngt rosa ;)
Skrytarn - check!


Lite smått dryga och tråkiga bilder, men jag har inget att göra och
är äckligt jävla trött.. sen måste jag ju roa er, right ;)

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0