18.17

Idag blev jag väckt halv 10 gick upp straxt efter och käka
fryyylle, sen chilla jag, efter det blev det en dyyysch, sen
chilla jag, sen sminka jag mig och drog till bussen. Mötte
upp Idahoe vid station och gick mot Tretton och åkte till
skolan där jag skulle göra ett testprov i sv bee' nationella.
Sen gick jag till engelskan som började halv 16 och prata
lite med lärarn, sen gick jag mot bussen igen i och med
att jag typ är totaly sick once again. To bad! Men iallafall
så maybe Robin kommer hit ikväll i och med att han ska
vara hemma imorgon för att han är heeelt slut i kroppen
och allt pga misshandeln. Usch, stackars min lilla.. :/ hihu.
Så ska pyssla om honom lite och återigen chilla ;) haha!
Ska vila upp mig till lill Ida Knarkis fredagsmyyys! Mjau ;)
Pusseliepuss

Your comments pussie
20:52:14 ~ 2010-01-20
Mitt namn; Anonym

Usch, han såg verkligen hemsk ut! Finns folk till allt

20:56:30 ~ 2010-01-20
Mitt namn; Me, myself and I

Ja, jag tycker så himla synd om honom! Men svullnaden borde väl gå ner snart.. :/

Min blogg; http://bitchan.blogg.se/
13:54:50 ~ 2010-01-22
Mitt namn; Anonym

Varför misshandlades han? =S


Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback