18.32 - Dublirmindöd

Allt jag vill göra just nu är att supa mig drunk.. nej, men
att berätta hur du egentligen är och vem du är för alla.
Liksom folk tror att det är jag som är stalkern i vårat
vad-vi-nu-ska-kalla-de- förhållandet :s men jag kan inte
säga annat än att det är du om någon isf. Liksom, jag
går på dina lögner om och om igen. Palla, jag vill inte
ens känna någon som beter sig som dig, men ändå får
dina ord mig på fall.. igen. Liksom seriöst.. men därför
visar jag vem du är genom dina sms du skickar och folk
börjar äntligen förstå att det inte bara är jag som tycker
om dig - i och med att jag visar det - utan du också :s
Jag blir så jävla less på dig. Liksom jag kan inte säga
att jag ångrar någonting som jag har gjort mot dig för
att du förtjänar det efter allt du har gjort mot mig. Hur
lyckat är det ?

Men vet ni, jag kan printa hans förlåt brev som jag har
fått, så kanske ni får en ny syn på det här.. liksom det
är HAN - inte jag - som skriver a4'a långa brev om hur
ledsen han är, hur mycket han ångrar sig och hur mycket
- tro de eller ej - älskar mig. Och saker som att jag är
den bästa i hans liv och att det inte finns någon bättre än
mig. Men liksom, om jag betyder så mycket för honom..
borde han inte kunna visa det, för mig ? När han är bland
folk ?

Du, Robin, är den person som fått mig mest ledsen, den
som fått mig känna mig minst älskad och mest hatad av
alla. Det är du som har förstört mina happy moments in
life, för jag har knappt fått haft några för att du har förstört
mig psykiskt och lyckats sänka mig till botten. Visst, du är
snäll ibland, men ibland räcker inte brukar folk säga till
mig när jag envisas om att försvara dig.. Men vet du, jag
orkar inte mer. Helst av allt vill jag säga att jag aldrig mer
vill ha något med någon som dig att göra. Men alla vet ju
att allt kommer bli som "vanligt" igen. Men det blir det
aldrig. Och nej, jag har inte många känslor kvar för dig
och det har du själv lyckats förstöra - inte jag.

Snälla, rädda mig ifrån mig själv. Röva bort mig härifrån!


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0