18.43 - Torsdags stek

Har schteeekt med Robin i soffan hela dagen i stort sett.
Skönt! Sen har vi kikat lite på tv och Johan Falk's movie   
- Vapenbröder, once again. Chill! Men nu har han åkt och
jag sitter här ;o to bad! Imorgon ska jag till skolan igen,
har kärnämnen och mår lite smått bättre ;) helgen blev
omplanerad och vet inte om jag ska träffa lill Ida nu, utan
förmodligen spendera hela helgen med Viccan beroende
på när vi skulle röjja iväg till Gottröra. Men ah.. tjingis!

Your comments pussie
20:07:39 ~ 2010-01-21
Mitt namn; idahoe

Vi hänger nån annan helg ;) Vi kan juh höras ändå <33

Min blogg; http://idaevamaria.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback