18.50 - My weekend

Fredag;
Ida hade typ en liten fest för att hon fyllde
år {på Söndagen} fast jag var mest off hela
kvällen, så var inte på topp alls.. lite synd!
Somnade klockan 05.

Lördag;
Vaknade runt 13 ? Röjjde lite med Ida, Kith
och Kenny sen kom pappa och hämtade mig
i Våtholmis vid 15.30, så åkte vi till stan och
handlade sen hem. Sen vare bara äta, duscha,
sminka sig och packa om för att få skjuts av
honom igen till Viccan i S-vreta.. var där hemma
och bara drack och röjjde tills vi äntligen hittade
skjuts till Vassunda - av Kith, Mackan, Ida och
Emelie. Så kom dit vid 00 typ :s röjjde runt ett
tag sen blev vi helt off och stod och tittade på
Conny och alla som dryga sönder ;) hahaha!
Kom därifrån med taxi runt 04 typ.. thanks!
Och lalala, somnade vid 06.


Conny och Robin la sig bland annat på govet och
valde att ha sverigeflaggan som filt, men det ser
ut som att Conny inte får något ;) haha! Spåårat!


Söndag;
Vaknade vid 12, sen kom pappa och hämtade
mig vid 17. Åkte förbi Robin påvägen hem och
hämtade upp honom, sen åkte vi hem och ah,
duscha sen dryga vi i soffan hela kvällen och
jag somnade på soffan i någon timme till 21 (a)
Åt fruktissallad och lite sånt, haha tjockis säger
jag bara! ;) Hihu.. Somnade vid 02.

Måndag;
Vaknade vid 12 pga Robin - som vanligt! Drygt.
Haha. Menmen, gick upp efter ett bra tag och
käka fryyylle sen dega vi bara i soffan, tills R
somnade och jag fick för mig att träna, haha.
Sen vid halv 16 vakna han och kom upp och
joina ;o lala, sen åkte han iallafall hem vid 17
och jag lagade maten idag, DUKTIG! Nu ska
jag chilla vidare med mig själv och njuta av
min nästsista day som ledig ;) lovely!

That's my weekend pussies ;)

Your comments pussie
12:54:42 ~ 2010-01-12
Mitt namn; Idahoe

Det funkar inte att läsa din blogg :O

Min blogg; http://idaloov.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback