19.05 - Kefft

Nu har jag iallafall städat typ garderoben och
hallen utanför ;o men jag behöver verkligen
större utrymme som garderob och way much
more galgar :s måste hela tiden tvätta kläder
för att kunna ha resten upphängt.. lagom fun
i och med att jag har runt 75 galgar + massa
hyllor åt resten av kläderna som man inte kan
hänga upp tex leggings osv. Menmen, så nu
har jag bara badrummet uppe kvar att städa
+ dammsuga resten av rummen så är jag back
on track again ;) lovely! Det gillas. Men iallafall
mina små pullor, så har jag rensat yttligare
lite kläder - igen.. hm.. så ni kan ju kika lite
ifall ni vill ha något maybe, sen äre lite som jag
ska sälja, typ klänningar som jag använt 0-2
ggr endast :o lite ovärt att jag har lagt ut liksom
300:- och inte ens använt de för att sen bara
give it away to you ;) haha, detta enbart för
att jag har dåååligt med cash nu (a) to bad..
Men so you know pussies! Nu blire 2½ men..

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0