19.28 - Usch

Mormors cancer har iallafall blivit större och spridit sig
trots hennes alla grejer som ska minska och motverka
den att bli större.. jadu.. hon opererade iallafall in ett
rör igår (?) som ska sitta vid gallan, för att hon hade
cancer ivägen som gör så att ngnting "kör stopp" vet
inte riktigt vad jag bubblar om, men det låter ju inte
så jättebra i och med att det har spridit sig, nu är det
tredje stället och det blir nog inte det sista, men jag
tänker iallafall "hon är ju gammal" liksom, hon har ju
iallafall gjort sitt, men det är ju fortfarande synd om
henne att hon ska behöva lida det sista hon gör och
det här är ju inte det enda som hänt med hennes kropp
i och med att hon är sönder opererad överallt. Usch,
jag har ju inte sån jättefun framtid alltså.. kul att veta
redan nu att jag säkert kommer få det ;o äckligt! Men
men, jag hoppas på det bästa så att jag slipper se
mamma ledsen igen :/ keep on going..

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0