19.29 - I give up

Nu har jag verkligen grinatsönder mig.. Jag stod och fixa
väskan, så kommer Micke och typ petar sin fot på mitt ben
så jag rycker till och spänner rumpan/svanskotan och fitta
vad ont det gjorde.. typ ondare än i lördags och igår.. för
er som inte vet vad som hände så åkte vi i rondellen i stan
och det gick inte att styra så Pettson drog i kryckan och så
flög jag och MartinPee runt i bak (alltså vi satt i en bil med
bara två säten, typ jobb bil med grejs i bak..) FITTA VA ONT!

Nu ska jag åka till Ida och tycka ännu mer synd om mig
själv. Nej, jag hade lätt bytt bort mitt liv i den här stunden.

Your comments pussie
21:31:56 ~ 2010-01-07
Mitt namn; Anonym

Bälte kanske?

23:45:01 ~ 2010-01-07
Mitt namn; EN MASJÄVEL

Tell about Robin then...

Min blogg; mhttp://mandyego.blogg.se
00:40:22 ~ 2010-01-08
Mitt namn; Idahoe

Man kanske ska vara blond istället men jag passade bara i det när jag hade plattat hår ;P

Min blogg; http://idaloov.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback