19.29 - Paaaain

Fyfan vilken jävla mensvärkkk jag har alltså ><
blir lagom less, men jag får väl skylla mig själv
eftersom att jag vägrar ta ipren eller något i och
med att jag tvingar mig själv att typ pinas med
värken - som vanligt pga att mamma aldrig "tror"
på mig när jag säger att jag har ont ;o haha, men
det är bara för att tar jag en tablett så blir jag typ
hyper, seriöst verkligen hyper! Liksom om jag är
typ halvtdöd, tar en tablett eller två, så kan jag
springa runt och städa som en tok sen och det är
därför mamma inte brukar tro på mig när jag väl
tar tablett, så slutade med det för flera år sen, om
jag inte ska göra något på helgen ;) då missbrukar
jag allt för att bli frisk, eller åtminstone känna mig
friskt. Så ah, now you know liksom ;) hahaha!

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0