19.33 - Duktigt Malin!

Jag känner mig rätt duktig idag :D jag har inte ätit
så mycket alls idag, wejwejwej. Trots att jag bara
har suttit hemma liksom ;) rawr! Juste :ooo kunde
inte träna imorse iallafall, jag började göra knäböj
mot vägg + blåa bollen ofc.. sen när jag börja på
andra set'et så känner jag mig typ svimfärdig :o
verkligen äckligt. Så gick ner med min kissekatt
och tröck i mig massa - känns det som - ost, haha
men katten fick faktiskt mest ;) sen gick jag upp
igen och skulle göra tredje och sista set'et och det
kändes inte mycket bättre alltså! Rätt värdelöst,
så ska göra dagens situps ikväll innan jag sover..
eller ska.. jag måste..
Men iallafall, åt inte jättemycket mat heller typ 5st
fiskpinnar och sallad! Plus tre glas mjölk :o whate..
förstår inte felet på mig alltså ;) men är lite smått
stolt över mig själv!

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0