19.33 - Mumsigt

Fruktsallad a la Målinn & Jåbinn;

1-4 st bananer
2 st päron
2 st äpplen
1 st mango
2 st mandariner



- vi brukar variera lagren så att man slipper blanda
sen när skålen är totaly full ;) smaaartingar! Haha,
sen kan man typ ha kiwi eller ngt också, men det är
okooolt! :D och sen typ jordgubbar, hallon, vindruvor
men är inte sååå sugen på frysta frukter så står över
det nu på vintern ;)




Kolla så att inte mangon är omogen eller övermogen,
den är så torr och besk / slemmig och sliskig annars ;)
Y u m m i e b u n n i e  ;)

Your comments pussie
20:12:58 ~ 2010-01-21
Mitt namn; Sabina

sv;hahah jag har mina "weird" sidor jag åh ;) Dock har dom svalnat med åren. haha.

Min blogg; http://ssabinaa.blogg.se/
22:14:43 ~ 2010-01-21
Mitt namn; Tove

Ge mig! :D (a)

Min blogg; http://toveeckebringandersson.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback