19.37 - Nanana..

.. nananana nanana nanana nana nananananarrna ..
{för er som inte sjöng med, så är det intro't till T.K.}

Åååh, jag vill ligga och mysa i sängen och kika på hela
Tre Kronor serien, det var verkligen alldeles för länge
sen.. haha, typ som förr i 9an när de gick varje dag
12.30. Så jag blev tvungen att sluta varje dag 12.15
bara för att jag mååååååste hem och se de ;) härligt!
Det var braiga times de, när skolan inte matter, lärarna
inte brydde sig och när jag aldrig behövde räkna matte.
Men jaja, det behöver jag ju inte nu heller men still ;)
.. kanske inte så konstigt att jag fick IG på nationella ?
Hm, ja inte vet jag ;) men saknar tiden med Hanna &
Maja i skolan, gasch.. Nu tar vi aldrig taggar mellan
rasterna :o nu äre bara Ida som tjatar - när alla jävla
isbjörnar regnar ner över mitt lovely Boland ;)
Jag vet inte ens vad jag skriver om, men antar att det
borde ha med Tre Kronor att göra. Btw, ngn som vill
tanka, bränna och skicka till mig på posten ? Puss :*

Your comments pussie
00:12:06 ~ 2010-01-06
Mitt namn; Maja

Jag saknar det också :/

Alltså nian med dig och Hanna <3

Min blogg; http://majimaj.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback