19.41 - Inte tufft!

Är lite smått sur över det Viccan gjorde igår, i och
med att jag har så jävla ont! Alltså, jag reste mig
för att göra något med jackan. Sen när jag ska
sätta mig igen, så har hon dragit bort stolen, seriöst
jag kunde fan ha grinat sönder mig för att det gjorde
så fittigt jävla ont >< du ska få igen så jävla hårt!
Inte moget! Ah och i och med att jag fick så jävla
ont så la jag mig i snön, sen var mina lackleggings
jätteblöta så jag drog ner dom och gick där med
rumpan och idag är jag sjuk! Kuuuuuuul, verkligen
riktigt jävla kul -.- så jävla not lyckat alltså! Men
vänta bara Viccan, du ska få igen gånger hundra!
Och inte nog med att jag är sjuk - jag kan knappt
sitta eller ligga på vissa sätt.. B ö ö ö ö ö ö ö ö ö g!

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0