20.15

J a g  g e r  u p p . .

Your comments pussie
20:43:18 ~ 2010-01-14
Mitt namn; Anonym

borde du göra...

21:06:04 ~ 2010-01-14
Mitt namn; Me, myself and I

Haha, antar att du tror att jag menar ge upp livet.. men liksom när man är så otroligt perfekt som jag, så längtar man verkligen inte efter döden. Men om du vill, så kan jag hjälpa dig dit. För liksom är du så desperat och sitter och kommenterar min blogg, så bevisar du bara att du är ful som en fitta och inte har mycket till liv. Därför är du jealous på sånna som mig, som har det bättre och väljer att ta ut dina avundsjuka aggritioner så någon som mig ;) men keep on going din lilla pussy, men akta så att du inte anstränger dig för mycket, för dina ord kommer aldrig någonsin ta på mig så du lär få arbeta really hard ;) Det är du som är kingen utan k, inte jag ;) Puss!

Min blogg; http://bitchan.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback