20.21

Usch, jag mår verkligen inte bra! Robin smittade nog mig igår
eller ngt ;) inte för att jag vet om han var sick, men still! Hm,
har typ haft världens jävla huvudvärk hela dagen + ont i min
lilla hals och i bihålorna lite smått. Inte bra! Och just nu har
jag riktigt ont i halsen alltså. Menmen, kom hem från skolan
vid 16, kikade på That '70s show och somnade till det och sov
tills klockan var 19.10 typ. As trött och irriterad för att det inte
fanns ngn mat - inte som jag gillade iallafall - så fick ställa mig
och göra soppa. Gottigott, haha!

Jag och Ida gick iallafall på stan en stund - och jag som hade
sparat/kvar 500:-, nu är det typ 100:- kvar -_- dåligt Malin!
Men blev iallafall rätt nöjd med inköpen ;) så det blir väl lite
bilder på det senare today eller imorgon eller något.

Skönt med sovmorgon imorgon måste jag säga! Skulle börja
halv 16 först, men sen så sa Stina att det var tid för att göra
nationella test, ifall man missat det - vilket jag har gjort.. så
ska in imorgon till 14.40, men skönt iallafall ;) mjau! Sen går
jag till 17.50 senast..


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0