20.33 - News in my closet

.. lovely right ;) i know. Menmen, hade inte alla
panties i närheten utan i tvätten, så det blir inte
bild på everything i bought i fredags, så ni får
fantisera helt enkelt ;)


W h a t  c a n  i t  b e ? ;)  
B l ä d d r a  l ä n g r e  n e r  s å  f å r  n i  s e..  w e j ;)


1  n y  r o s a  h a l s d u k 
-  i  o c h  m e d  a t t  n å g o n  t o g  m i n -.-


3  p a r  n y a  o r d i n a r y  s t r u m p i s a r
2  p a r  t y p  o v e r k n e e  s o c k s,  f a s t  m e r  s o m  s t a y u p s
1  p a r  s t a y u p s ;)


1  p a r  n y a  l a c k l e g g i n g s
5  p a r  s t r i n g 
-  d e  f l e s t a  v a r  r o s a  { b a r a  1  p a r  p å  b i l d }

Men i Nelly-
påsen dolde
sig inget
annat än
denna..


 
.. b e a u t y  ;)  l o v e l y  a l l t s å!

Och sen var jag ju som sagt och handlade
med pappa när jag åkte hem från Ida i
lördags, så ni får se de också, haha! Lyckat..
Men liksom why not ;) jag har inget att göra
och du vill ju veta så.. Mjau kissikissi ;)


P a p p a  b e t a l a r!
~ 1 mango
~ 2 päron
~ 2 miniapelsiner, typ mandariner you know ;) haha
~ 5 lime's
~ 3 soppor
+ någon krydd grej som man kan ha när man städar ;) haha!


Your comments pussie
01:29:46 ~ 2010-01-12
Mitt namn; emma

åååh, jag vill ha den där kavajen!! har varit nära på att klicka hem den flera gånger.... hahah men jag är för snål efter att ha handlat för fullt på mellandagsrean (a) <3

Min blogg; http://emskaarlson.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback