21.13 - Min helg

Fredag;
Var i skolan - heeeela daaaan! Duktig as hell alltså! Sen
typ direkt efter skolan så tog jag 115 till Viccan, då jag
även träffade Ögonbrynen - alltså Smurfen - på bussen.
Det var ju inte igår typ ;) Stekte lite hos Viccan, käkade
massa rostisar och började med maten. Vilket blev aas
gott! Viccan och jag är ju som sagt best på att laga mat
tillsammans ;) mumsmums! Och i och med att jag älskar
potatosar som man gör i ugn så har jag njuutit hela långa
helgen, haha! Sen fixa vi oss lite och började leta skjuts
till Gottröra - vilket mina små boysenboys Martin & Adam
gjorde :D väldigt bra! Kom dit runt 21 ? Och började med
vårat röjjande som alltid. Jaja, kvällen slutade runt 06 då
jag somna lite smått men hela tiden blev väckt av en viss
Victoria Oscarsson! Hahaha. Lyckat..

- nu måste jag skynda mig att skriva..

Lördag;
Vid halv 10 kom hon
iallafall och sa "Malin, snälla kan du vakna nu :/ klockan
är halv 10, alla sover och jag kan inte sova.." så låg kvar
i en halvtimme för att sträcka på mig och sen gick jag upp
fast då var typ alla vakna ;o haha. Sötnos Jennie kom och
hämtade oss i Gottröra vid 15 ungefär ? Och vi åkte hem
till Viccan, började med maten och fixa oss.. Vi bestämde
oss för att gå ut på Kalas och smsade Hanna Peace, för att
fråga om hon ville följa med, vilket hon gjorde :) funnybunny!
Jag hade typ iiiinga pengar och i och med att vi kom in typ
några minuter efter halv 23 - pga kööön! Så fick vi betala
inträde. USCH! Men ah, var lite tpl då för att jag inte hade
råd - alls - att dricka ;> menmen, hade trots det fun med
mina små snuppooor! Gick ut straxt efter 02 och väntade
till 03 på Robin Bure för att han skulle hämta och skjutsa
hem oss :} sen slutade våran kväll efter några rostisar runt
04 och kan ju lova att jag slocka direkt - efter att en viss
Victoria Oscarsson hade slutat prata ;) mahaha!

- snaaart klaaar! 

Söndag;
Vaknade till och från hela morgonen, men gick inte upp
förrän vid halv 14 då vi gick ner för att äta lite rostisar
som vanligt ;) mums! Sen kom Jennie och vi satt och
pratade massor tills pappa kom och hämtade mig runt
16 - 16.30 typ ;> hihuu! Nu steker jag i soffan och är
aaas trött och tpl - igen.


Jag vet inte längre vad jag vill alls.
Jag vill ha dig, jag vill inte ha dig.
Jag orkar inte sånt här nu, ååååh!
Förlåt ♥


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0