21.32 - Sååå ägd!

Viccan är så jävla klockren, seriöst! Hahaha, jag dör!

Kommentar;
Hej! Gunnar heter jag, jag har läst din blogg länge men det är en sak som jag alltid har undrat.. Hur stor snopp har du egentligen ? Jag förstår inte, bilden du skicka i mms'et får inte plats i mobilrutan ;o
/ Gunnar aka Mallanballan

Svar från Viccan;
Svar; Hej Gunnar ! Vad kul att du läser min blogg HÖHÖ .. Oj jo jag har rätt stor snopp men eftersom jag har världens sörsta blogg så ska jag göra en snopp förstoring om några dagar jag är super nervös ! Men de ska nog gå bra .. Och om du inte tror på att jag ska förstor min penis kan ni se mitt kvitto :O !  Och tack gunnar hoppas du fortsätter att läsa min blogg .. För jag är bäst Hej alla fans !

Plus dessa bilder;




Så jävla bäst, hahaha fyfan! :'D Om ni inte förstått det
tidigare, så gå in på Kissie's blogg.. jag var därinne
idag för att jag inte skulle sova. Annars hade jag nog
inte hängt med lika gooodddie som nu ;) men vafan!


För att bli mer road, kika in på Viccan's blogg; KLICKA!



Btw, detta blev mitt 600de inlägg! Det ni ;)


Your comments pussie
22:08:15 ~ 2010-01-26
Mitt namn; Maja

Hahahahahahahahhaha! :D

Min blogg; http://majimaj.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback