21.34

Shululu små kissekääter ;)
Today har jag varit i skolan - duktig! Haha, fick en varning
till idag ;) har varit borta 48% de sista fyra veckorna innan
jul.. det känns ju lovely.. not. Så jag och Ida - som hade
2% mindre än mig har bestämt att inte vara hemma mer..
Dvs inte gå ut på krogen på Onsdagar ;o Hm..
Jaja, slutade 10.45 så jag kila iväg till 13on och åkte ner till
station för att hinna med 86an som skulle gå mellan fem i
och fem över 11. Men hann inte så långt när jag såg bussen
åka förbi, så gick tillbaka till station och köpte en fiberdricka
och en bananaskids på Pressbyrån - Juste, jag har en dricka
:ooo smart! - för att vänta på nästa buss hem till Robin. Så
tog 11.25 bussen så var hos Robin lite efter 12, lagade lunch
till mig och myste typ all day med min misshandlade lilla nos.
Lite jobbigt att se honom ha så pass ont :( i really dont like it!
Vi kikade iallafall på New moon ( i en dålig kvalité :/ ) och på
nya American Pie - The book of love. Båda var väl sådär, men
New moon berodde det mest på kvalitén som sagt och på att
jag blev tvungen att smsa genom hela filmen ;o så lite smått
synd, men får se en bättre någon annan gång, sen A. Pie var
väl lite sådär den också, visst det var fun. Men killen som var
- /spelade Stiffler var ju smått dålig :s och förstörde rollen
och sen blev det lite överdrivet när han blev påsatt av röven.
Liksom i stort sett så gick de ut med att djursex är normal {läs
nåårmal - on english!} och ah -.- menmen, sällskapet var mys
och det kan ju ingen ändra på precis!
Men kom iallafall hem för - nu är det - 1 timme sedan. Nu ska
jag bara chilla framför tv'n, är snuskigt trött :o

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0