21.36 - Helgens pics

Några av bilderna från helgen!


Snyggingarna Jennie, Hanna, Viccan - och Elvis, as you can see ;)


Jag, John, Viccan och Jennie


Johan och jag


Jag, min rosa dutt, Hanna och Jennie

- det kommer kanske fler senare/imorgon antar jag ;)


Your comments pussie
21:45:37 ~ 2010-01-24
Mitt namn; Anonym

Why does everyone forget me? :/ <3

Min blogg; http://majimaj.blogg.se/
22:53:55 ~ 2010-01-24
Mitt namn; Anonym

Vadå aldrig vilja göra något? Vad pratar du om? Ja jag jobba, men sluta fyra.. Plus att jag började 11 dagen efter (det är inte ens tidigt). Bara för att man tydligen "aldrig vill göra något" behöver man inte strunta i att höra av sig.. Men som sagt, jag är ju världens tråkigaste som bara sitter hemma med min pojkvän och aldrig gör något..


Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback