21.44 - Lördag

Lördags;
Fixa mig och åkte hem till Viccan runt 19 ? Kom dit, satt
och pratade med hennes papi - som förövrigt ska gifta
sig med mig någongång! - tills Viccan kom hem straxt
innan 20. Började dricka direkt och började leta fest,
hittade ingen så pratade med Conniiboy + några andra
som kom och hämtade oss vid 23 - 23.30. Åkte med till
Knivsta och gjorde inte så mycket mer. Sen drog vi till
Gottröra till Conny och Henkes place där vi kikade lite
på klipp och Viccan och jag fortsatte våran kväll medans
alla var tpl ;) Lalala.
Sen på natten kom Viccan och jag på att vi skullea laga
mat. Vilket vi totaly faaaaaila! Eller Viccan! Hon hade i
hur mycket som helst - då menar jag hur mycket som
helst - av peppar, vitpeppar och någon till krydda. Så
seriöst, man kände inte om maten var varm eller stark
pga den äckligt brännande känslan. Gick lite bättre med
ketchup - jag som inte gillar det -_- men sen strunta vi
i det och åt lite popcorn - man säger påcårrn! Hahaha!
Somnade iallafall runt 05.30 och vaknade lite innan 12.
Hääärligt och jag fick väcka alla som vanligt (a) sen
fick vi skjuts hem till Viccan runt 14 igen :) funnybunny!

Åkte förbi min lilla Robin på hemvägen :o not likely! Och
det blev resultatet på my aggression i söndags.. :/

Så, nu fick ni äntligen veta min helg ;)

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0