22.16

Taget av; Michis!
VAD TÄNKER DU PÅ NÄR DU HÖR ORDET..
Grön: Sommar
Sockervadd: Mumsigt
Ost: Fett
USA: En neger
Utanför: Mobbad
Picasso: En pensel -_-'
Krulligt: Ida
Sex: Robin
Frukt: Fruktsallad
Alkohol: Helger
TV-shop: Beroende framkallande
Pyssel: Farmor
Skräckfilm: Scary!
Betty Boop: Raggare
Kusin: Alex
Skitfilm: Robins val today..
Humor: lill Ida & lill Hanna
Paris Hilton: Stora fötter
Dricka: Vatten
Jesus: Ida ;o
Doft: Robins
Destruktiv: Whaat
Julen: Mackor och rött
Vass: Vass i vatten först sen kniv
Varmt: Vattnet i Robin dusch ;o
Medeltiden: Otroligt tråkigt
Pizza: Äckligt och illamående
Döden: Vet ikke
Blod: Sabina
Skönt: Sex ;)
Begravning: - Jadu.. ?
Humanist: En naken person ;s
Gott: Vatten
Bröllop: Tessan
Kärlek: Robin
Mardröm: Jobbigt
Sommar: Efterlängtat
Äckligt: Rapar i ansiktet :s
Djurpark: Pernilla
Härligt: Tänker mest på "Hå ärligt"
Vinter: Today
Läskigt: Hålla i Robins hand ;o


Your comments pussie
22:58:03 ~ 2010-01-31
Mitt namn; Maja

Sv; Det program jag gjort alla headers med. Ja, det jag har betalat :> <3

Min blogg; http://majimaj.blogg.se/
17:45:34 ~ 2010-02-02
Mitt namn; hannaa

kan ju inte rå för att min humor är bäst :D hahah

Min blogg; http://tplbynight.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback