22.42 - Sängen nästa

Nu ska jag kila i säng i och med att jag har varit äckligt
trött större delen av - mitt liv - dagen.. men måste även
vänta på Robin, för att han ska ringa innan han sover och
om jag känner han rätt så är han inte den snabbaste och
jag gillar inte att säga "smsa sen så ringer jag" men hinna
somna pga att det tar sån tid.. får sånna skuldkänslor då,
även om Robin själv inte bryr sig maybe (a) menmen.
Gonatt små bitches! Fortsätt kommentera ditt namn och
din blogg, så ska jag skriva ner lite om er snart när alla
har hunnit kommentera likså ;) muha! Nu ska jag slänga
mig ner i min - typ världens skönaste - säng, lovely!

Your comments pussie
12:53:54 ~ 2010-01-28
Mitt namn; idahoe

johoee, idakarpmyr häär! skriv vad du tycker broor!

Min blogg; http://idaevamaria.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback