22.44 - G'dnight

Har precis målat klart my nails - cheeeck! Rosa ofc, fast inte
den "glittriga" som jag hade sist och de senaste veckorna
utan den mer "matta", menmen så nu tänkte jag snart kila
i säng så fort naglarna har torkat och när jag har packat klart
väskan tills i helgen. Ska som sagt spendera hela helgen med
Viccan nu pga ändrade planer! Så ska åka hem till Viccpitten
direkt efter skolan sen ;> Mjau! Så måste liksom ha två feta
väskor med mig till skolan.. fun! Not! Quality maaan! Schkjjj!
Det märks iallafall att Robin har tröttat ut mig today ;) haha,
jag är heeeelt sluuut alltså! Hihu, då kan ni ju bara tänka er
vad vi har haft för oss (a) ;) lovely! Men aja, nattinatti pussies!

Your comments pussie
23:03:14 ~ 2010-01-21
Mitt namn; Idahoe

Nej det gjorde du inte ;P

Min blogg; http://idaloov.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback