23.15 - At Robins place

Verkligen slapp dag idag! Slutade långt innan 12 och vi
var max 6st i klassen (i och med att vi har måleri nu så
är vi ju som sagt färre men still) haha lagom skönt! Kan
och orkar inte skriva mer om dagen just nu, utan nu ska
jag lägga mig i sängen brevid en liten Robin - som jag
dessutom har spenderat hela dagen med :} mysigt! Hihu
har legat och tjockat oss i soffan och har typ nästan bara
sovit (a) så hoppas jag kan sova nu alltså ;) mjau! Men
har ju lite smått braigt sällskap så det går nog finers hah ;)

Skriver väl lite mer imorgon, slutar efter provet som vi ska
ha halv 9, sen kanske Ida och jag steker lite, men det lär
väl visa sig imorgon ;) nattinatti bitches!

Btw, Ida.. det blev subway macka idag ;) Robin betalar (a)

Your comments pussie
13:01:34 ~ 2010-01-26
Mitt namn; Idahoe

Vilken tur då :D

Min blogg; http://idaloov.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback