23.20 - Robinmys!

Tänkte kila in i badrummet och ta bort dagens smink,
vilket inte bestod av mycket i och med att jag inte har
haft någon ork alls idag. Sen ska jag väcka min rumpa
så ska vi kila i säng och mysa all night loooong! I really
miss it.. you know, jag hatar ju som sagt att sova själv
så tonight ska jag verkligen njuta ;) haha! Men om jag
känner mig rätt så kommer jag säkert göra illa honom
i sömnen :o så att stackarn ska ha ännu ondare.. usch!
Men nattinatti bitches, fårse om det blir någon skola
imorgon - men jag satsar inte på det..

- nu har jag ont i ena skinkan så måste verkligen gå :o


Your comments pussie
14:20:53 ~ 2010-01-21
Mitt namn; Maja the one and only ;>

Sv; Smulan, du är finaste <3

Min blogg; http://majimaj.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback