16.23 - Förra veckans pics

Veckans bilder;


Svenska lektion med Stina och Elin..


Stina ;o what the fuck is she doing ?


Sabina och Ellen - måste bara påpeka hur snygg mobil Bino har ;)


Kan ni gissa vilket skåp som är mitt {och Ida's, men mitt lås ;) haha} ?


Ellen och Sabina - yoyoyo!


Såg en söt bild på kylskåpet hemma hos Viccan, tro inte att det var
Viccan jag menade ;) syftade på Vattenfall's magneten ;) muuuh!


- Ah, det var förra veckans bilder, som blev inlagda lite to late..
Funderar på att lägga ut filmklippen från klassen och det på Fb sen..

Your comments pussie
17:45:50 ~ 2010-01-26
Mitt namn; Maja

Jag har också sånt där knallrosa lås ;) Jim fick det av mamma och jag fick det av Jim, haha <3

Min blogg; http://majimaj.blogg.se/
18:06:25 ~ 2010-01-26
Mitt namn; sabina

Jaa, jag tycker verkligen att du ska lägga ut filmklippen ;)

Min blogg; http://ssabinaa.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback