22.08 - Lovely

Jag som var så duktig och otjockis idag ska tjocka mig
riktigt mycket till Into the blue, med icecream ;) mums!
Men hörrni, vem har använt camen för första gången sen
2009 05 25 ? Jo, jag.. haha, då är man tpl alltså! Hahha!
Men slänger ut några av bilderna idag och bara för det
så ska jag jämföra med 25e maj's bilder förra året ;)

25e maj 2009













Som ni ser så var jag blond, snygg och väääldigt musklig.. hm..
Fyfan, jag skulle kunna grinasönder för att jag saknar mitt hår!
Seriöst jag är kär i det :'/ och nu till de fula bilderna.. haha!

27e januari 2010

















Här har ni mig today, osminkad, ofixad, i myskläder och allmänt
jävla snygg ;) haha gasch! ÄR jag inte söt då ? Med mina nya
glasögon och allt ;) rawr! Men ja, lite skillnad alltså i och med att
jag har smink ena gången också, men fortfarande. Fyfan, alltså
jag älskar mitt blonda hår mer än vad jag älskar livet! Ni förstår
inte, jag är helt förstörd för att jag inte kan ha blondt hår längre..
Det tog flera veckor innan jag kunde se mig i spegeln och tänka
"det här är jag" och så fort jag såg en blond bild på mig så ba
"mjaauu" sen blev jag påminnd igen att jag var brunett - suck!
Men efter några månader när jag blev van och slutade lägga upp
blonda bilder och brunett bilder istället och varje gång jag såg en
blond bild vare som att hjärtat skulle stanna och jag blev chockad
istället. Alltså, seriöst fattar ni nu att jag verkligen saknar och att
jag verkligen älskade det där jävla håret som inte kan ORKA för
min jävla skull. Fyfan vad less jag blir -_- nu.. nu är jag tpl på real!

Your comments pussie
22:58:55 ~ 2010-01-27
Mitt namn; saaajmon

tycker du ser likadan ut :)


Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0